Sunday, July 4, 2010

Marah oh Marah

muka aku masa marah. kot ?

Hari ni...
Rasanya aku dah terlalu emo di facebook..
Aku marah..
Aku kutuk..
Aku maki..
Ya..
Tak elok..
Tayah cakap pun aku taw apa yang hampa pikiaq.

Awat aku maqah ?
Sebab ada sowg makhluk allah tu anta kat aku link bukan2. kata nya, ada owg copy pix aku. Aku dah qasa takut dah sebenarnya. Bukan apa, copy pix ni bahaya sangat. Aku takut ada owg lain curi ID aku. Konon2 r tu dia padahal penipu besaq. Kawan aku dah kena dah. Kesian dia. Berjuta kali dia gtaw yg tu owg lain. Dia cuma ada 1 akaun ja. Emm..habis gambo dia pompuan b**i tu curi. Ya. Kawan aku laki. Yang curi ID dia pompuan b**i dari negara seberang. Malaysia sebelah ngan negara apa ? sila p tengok peta dunia. Then, apa jadi ? nanti aku cerita lain dalam entri satu g.
Balik kepada cita asal, aku pun tekan la link tu. Mana la tau kot2 ada owg betul2 curi gambo aku. Tekan..klik...
Gambo hantu+jeritan hantu yang kuar....
. . .
. . . .
. . . . .
Cam b**i g. (=.=) dah banyak kali aku dapat benda tuh. Diowang suka ubah2 link. Konon2 tentang artis ni, artist tuh, aku pun tekan r. tengok2 menatang yang sama. Haish~ hampa tadak keja lain ka ha ? deret bagi aku benda yang sama.

Rilex r..tu pun nak marah. Maybe dia nak melawak ja.
Ya. Nak melawak boleh. Aku memang suka lawak2 nih. Ceria sikit hidup tapi kalau dah melawak ngan cara camtu, aku ta suka. Melawak la dengan caqa lain. Macam tak boleh. Bagi owg lain, yes, dia akan nampak benda tu funny ( funny la sangat. Huh. ) tapi bagi aku, sorry. Aku ta suka perkenakan owg dengan caqa cam tu.

Dah tuu..hang nak maqah sampai bila ?
Aku maqah sat ja. Tak lama. Kalau gurauan dia tequk sikit, yang tu amek masa sikit sebab melibatkan emosi yang mendalam. Huhu. Masa aku tulis entri ni, kemarahan aku dah reda ekceli. Tak kesah sangat just...annoy r dapat banyak kali. Please jangan anta lagi menatang tuh ok ?

Ouwh..cam tu..kalau la ada owg anta lagi link tuh, apa hang nak buat ?
Macam skunk. Aku maqah sat. Aku gtaw dia aku ta suka. Then aku akan bagi link entri nih dan swoh dia baca sampai dia khatam. Biaq dia taw betapa aku benci dapat link tuh. So, kalau hang tengah tengok blog nih sebab aku bagi link kat hang, paham2 ja la noh. Sila minta maaf kat aku. Haha !

Kalau dia tamaw baca / tamaw tekan link tuh ?
Apa susah. Aku post link tuh kat wall dia biaq semua nampak. Kalau tamaw gak, aku cop nama dia kat sini. “budak yang bernama dot dot ni lah yang perkenakan saya. Kalau dia bagi link kat hampa, jangan tekan.”
Ok dak ? ahah !

Dah. Aku ngah berkabung sebenarnya nih. Brazil kalah semalam. wuuuuuuuuaaaaa. T_T.
tadi Germany menang. tahniah. T_T.

No comments:

Post a Comment

Post Aku

Related Posts with Thumbnails