Tuesday, July 13, 2010

FREAKARTEES !!

Yeah !! Aku suka Freakartees !!
Apa tu Freakartees ? Well, ni adalah jenama baju. Seyes ku cakap baju nya memang lawa ! Sekali aku tengok, terus terpikat weh ! :D


Freakartees ni sebenarnya la kan, ( menurut pandangan aku je la ) nama ni muncul dari gabungan FREAK+ART+T-shirt. Freak tu nama asal. Art tu kan seni. T-shirt kalau dalam bahasa urban di panggil Tee kan ? So..selepas bincang punya bincang, pk punya pl, depa gabungkan nama tuh and walla ! Tercipta lah nama FREAKARTEES ! ;D
Tak caya baju nye lawa2 ? Meh sini tengok. Then nilai sendiri. Aku sendiri tengok pun kagum taw. Kebanyakkan nya adalah jenis typografy. Sememangnya baju jenis cam ni mudah di jual dan mendapat sambutan sebab ramai remaja skunk minat jenis baju cam ni even aku sendiri. Nah gambonya~~





HMC PHLOW !! My fav crew in SD !


Aku cukup tak suka kalau ada owg anta komen cam ni kat aku. Meluat !





Yang ni aku suka. :)

Nah..lawa kan ? Kan aku dah kata. :) Kalau nak, sila p ke Facebook depa.
Search : FREAKARTEES

Nak tahu siapa yang design semua baju tuh ? Here biodata sang design. :D

nsem gak dia nih. ^_^

Nama : Muhammad Syahman
Tarikh Lahir : 19 Januari 1991
Hometown : Taman Cempaka, Banting
Status : dah ada awek. Awek dya cun siot.!
High School : SMAP Labu. Then dia further study kat KMNS pastu dia p UNISEL plak.
Emel : its123klan@gmail.com

Habis ! Panjang kan entri aku ? :D Heheh ! :D

2 comments:

Post Aku

Related Posts with Thumbnails